Doprava a platba
Zboží zaplacené, nebo na dobírku, které je skladem a objednané do 12.00, vyráží na cestu hned odpoledne. V rámci České republiky k vám balíček dorazí obvykle do druhého pracovního dne. Na Slovensko trvá doprava dva dny.
Dopravu za vás zaplatíme v těchto případech:
- při nákupu nad 3 000 Kč neplatíte za dopravu GLS na výdejní místo a GLS na adresu,
- při nákupu od 1 kg kávy značky KAVA.CZ neplatíte za dopravu GLS na výdejní místo,
- u produktů označených zelenou ikonou autíčka (doprava zdarma) neplatíte za dopravu GLS na výdejní místo.
Jinak dopravy účtujeme takto:
Doprava po ČR |
převodem |
dobírkou |
GLS na výdejní místo | 59 Kč | 108 Kč |
GLS na adresu | 99 Kč | 148 Kč |
Kurýrní služba DPD Pickup | 79 Kč | 128 Kč |
Kurýrní služba DPD | 119 Kč | 168 Kč |
Česká pošta Balíkovna | 79 Kč | 128 Kč |
Česká pošta Balík do ruky | 119 Kč | 168 Kč |
Zásilkovna do 5 kg | 89 Kč | 118 Kč |
Doprava na Slovensko |
||
Kurýrní služba GLS | 8 Eur | --- |
Zásilkovna do 5 kg | 4 Eur | --- |
Nejrychlejší a nejbezpečnější je okamžitá platba převodem pomocí QR kódu.
Zaplatit můžete převodem, dobírkou, nebo platební kartou (a to i Apple Pay, Google Pay).
PŘEVODEM / QR KÓDEM
Rychle a bezpečně zaplatíte pomocí QR kódu, který se vám zobrazí po dokončení objednávky. Jde o přímou platbu mezi vaší a naší bankou bez dalších zprostředkovatelů. Pokud raději platíte v bankovnictví, dejte pozor na zadání správného čísla účtu a variabilního symbolu, který je shodný s číslem objednávky.
Účet Kč: 2200249643/2010
Účet €: 2600270329/2010, IBAN CZ34 2010 0000 0026 0027 0329, BIC FIOBCZPPXXX
Variabilní symbol = číslo objednávky
NA FAKTURU SE SPLATNOSTÍ
Platbu na fakturu nabízíme stálým firemním zákazníkům, kteří mají na KAVA.CZ registraci a alespoň tři řádně uhrazené objednávky. V košíku stačí zvolit platbu převodem. Zboží odejde obratem. Elektronickou fakturu dostanete na e-mail, splatnost faktury je 7 dní.
DOBÍRKOU
Dobírku zaplatíte hotově nebo kartou u kurýra.
KARTOU
Zprostředkovatelem on-line plateb je ComGate Payments, a.s., Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové. Pokud máte s bránou nějaký problém, můžete se obrátit přímo na platby-podpora@comgate.cz nebo zavolat na +420 228 224 267. V případě, že se platba kartou neuskuteční, automaticky objednávku změníme na platbu převodem a pošleme vám údaje k platbě.
APPLE PAY
1. Výběr platební metody Apple Pay
Pro zobrazení služby Apple Pay je potřeba, aby jste si vybrali metodu Platba kartou. Tak dojde k přesměrování na karetní bránu. Tam budete přesměrováni na rozcestník platebních metod. Zde je placení Apple Pay zobrazeno samostatně. Po vybrání způsobu úhrady nedochází k přesměrování na karetní bránu, ale platba Apple Pay i nadále pokračuje přímo v prostředí rozcestníku.
2. Výběr karty z Peněženky Apple
V následujícím kroku se zobrazí karta uložená v Peněžence Apple. Pokud máte uloženo více karet, je nutné vybrat kartu, kterou má být platba uhrazena.
3. Potvrzení platby
V dalším kroku potvrdíte zaplacení platby. V případě, že telefon podporuje Face ID, je možné platbu potvrdit postranním tlačítkem telefonu. U MacBooku, který podporuje Touch ID, potvrzuje zákazník platbu otiskem prstu. U zařízení, které nepodporuje biometriku, potvrdíte platbu heslem.
4. Dokončení platby
Po úspěšném dokončení platby se na stránce zobrazí hláška „Hotovo“. Následuje přesměrování zpět do e-shopu.
GOOGLE PAY
1. Výběr platební metody Google Pay
Pro zobrazení služby Google Pay je potřeba, aby si plátce vybral buď přímo metodu Google Pay, nebo metodu Platba kartou. V případě, že si plátce vybral metodu přímo v košíku e-shopu nebo zvolil platbu kartou, dojde k přesměrování plátce na karetní bránu.
2. Výběr karty z Peněženky Google
V následujícím kroku se zobrazí karta uložená v Peněžence Google. Pokud má plátce uloženo více karet, je nutné vybrat kartu, kterou má být platba uhrazena.
3. Potvrzení platby
V dalším kroku plátce potvrdí zaplacení platby, obvykle v mobilní aplikaci své banky.
4. Dokončení platby
Po úspěšném dokončení platby se na stránce zobrazí hláška „Zaplacená platba“. Následuje přesměrování plátce zpět do e-shopu.
Jsme tu pro vás každý den, rádi vám poradíme.
Pokud budete chtít poradit s nákupem, volejte 777 710 370 nebo pište na objednavky@kava.cz. Věříme, že budete spokojení.
V případě, že potřebujete ověřit, co se právě děje s vaší objednávkou, nevolejte a rovnou pište na objednavky@kava.cz ideálně jako odpověď na zprávu s potvrzením vaší objednávky. Tak vaši objednávku rychle dohledáme a dáme vám co nejdříve vědět. V případě, že máte na KAVA.CZ registraci, můžete se podívat na stav vaší objednávky do administrace.
Potřebujete vrátit zboží nebo ho reklamovat? Jako první vyplňte formulář Odstoupení od kupní smlouvy nebo Reklamace a vyčkejte, než se ozveme. Poradíme vám, co a jak, aby vše proběhlo hladce.
Za kávoše zdraví Kamila a Martin Kulhaví